Innegården

Tillsammans med fastigheten har du som medlem i föreningen tillgång till en gemensam innegård och grillstad. Gården kan användas till en rad olika ändamål, allt ifrån middagar till lekplats för barnen eller privata arrangemang.

Det står medlemmarna fritt att nyttja innegården när helst det passar. Föreningen har därtill satt upp ett antal förhållningsregler som ska följas för allas trivsel.

• Innegården får används fram till senast kl. 22.00 under vardagar, samt kl. 23.00 under helger.
  • Du som medlem ansvarar för att hålla ordning på ditt sällskap, och att inte andra medlemmar blir störda.
  • Du som medlem ansvarar för att städa upp efter dig. Både avseende innegården men också för grillen. Inga matrester får lämnas kvar.
  • Glöm inte att sätta upp ett anslag om ni ämnar att boka grillen.
  • Placera inte marschaller direkt vid entrén, då detta kan skada fasaden. Ta själv bort utbrunna marschallburkar.
  • Ta hänsyn till grannar vid rökning på innegården. Fimpar och aska ska inte kastas på innegården.

Vid eventuella frågor är du som medlem mer än välkommen att höra av dig till Styrelsen.